Ogłoszenie – Sailor Moon Pliki

Hej, w menu na moim blogu możecie znaleźć nową zakładkę: Sailor Moon Pliki. Na tej stronie znajdziecie linki do mojego Dysku Google, na którym będę przechowywać kopie wszelkich plików związanych z Sailor Moon, jakie mam. Część mam fizycznie, jak Fanbooki dla Sailor Senshi czy najnowszy Artbook Sailor Moon Raisonne. Innych niestety nie udało mi sięCzytaj dalej „Ogłoszenie – Sailor Moon Pliki”

Sailor Moon Raisonne

Hej, trochę mnie nie było i nie chcę jeszcze ogłaszać, że wrócę z przytupem. Tym bardziej, że mam wrażenie, że im bardziej planuję powrót, tym mocniej życie psuje moje plany. Zatem póki co nic nie planuję, ogarniam powoli się prywatnie i po cichu liczę, że wena i czas na pisanie wkrótce powrócą. Dziś jednak postanowiłamCzytaj dalej „Sailor Moon Raisonne”

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij